28 marca 2009

Zdjęcie z telefonem

Zaskakujące zdjęcie z rodzaju legitymacyjnych dostałam do zeskanowania od Kasi Oliwki. Nietypowe, bo bohaterka zdjęcia (mama Kasi) pozuje ze słuchawką telefoniczną przy uchu :D
No i jak tu nie wykorzystać takiego genialnego zdjęcia do notesu telefonicznego?! Zwłaszcza, że byłam Kasi "winna" notes za notes :)
Poleciałam drobnymi kropkami, zrzynając motyw z bluzki. Biel i czerń też się sama odnalazła w tej kombinacji.






Mam nadzieję, że Kasia tu nie zajrzy przed dzisiejszym spotkaniem w herbaciarni... Dziś przy herbatce embossingujemy na gorąco i na zimno :D

29 komentarzy:

  1. Cudnie wkomponowane zdjęcie, zresztą rozbrajające - piękny notes:)
    Dobrej zabawy przy embossingowaniu w herbaciarni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze genialne zdjęcie!!!
    Po drugie wyciągnęłaś z niego to co najpiękniejsze i stworzyłaś cudo!!! Niesamowita prostota tego notesu mnie zachwyca...a te kropki..no naparwdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne zdjęcie- i pomysł super
    całość bardzo rozweselająca

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
    boski! cudny! no taki to ja tez mogłabym mieć :) tylko mamy z telefonem niet :) ale mam z winogronami np :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuuudne foto!
    Ta fryzura, ta bluzeczka... I jaka boska, ciężka słuchawa, no miodzio dla oka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, zapomniałam z wrażenia - bardzo ładnie "ubrałaś" to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja!!!
    super klimat...w kropki...super pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna z moich ulubieńszych rzeczy Twojego autorstwa. prosty, gustowny i piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest M I S T R Z O S T W O jest pani niezwykle utalentowana :)
    Mogę zapytać gdzie zaopatruje sie Pani w materiały, czy w jakiś sklepach internetowych czy gdzięś i indziej. Mam jeszcze jedno pytanko: Gdzie kupiła Pani papier na "naprasowywanki"? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny:-) Aśka, Aśka jaka Ty zdolniacha jesteś :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny! stylowy!
    bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu ślicznie dziękuję za notes :) jest piękny i chyba niewystarczająco okazałam zachwyt. Obie z siostrą jesteśmy wzruszone. Nie miałam serca jej odmówić i notes zostaje w S. Ja czekam z niecierpliwością na nowy. Dzięki, dzięki dzięki :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudo i w dodatku to przeurocze zdjęcie - ma super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że to z jakiejś gazetki zdjęcie :)
    Świetnie wykombinowałaś, taki notes to jest coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. klimat jak z Audrey Hepburn, przeniosłaś notes w mamowy czas, świetne wyczucie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam, macałam - naprawdę jest cudny!Gratuluję wykonania i pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ah, strasznie kobiecy i przepiekny :)

    bajjka

    OdpowiedzUsuń
  18. prosty pomysł a 100% efektu - cudownie :) Kropki idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Proste i genialne! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Powtórzę siępo poprzedniczkach.
    Efektowny, pomysłowy po prostu świetny notes.

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow, rewelacja. Te kropki na zdjeciu i na notesie ... swietna kompozycja! Brawo!!
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  22. fanastyczny! "poskładałaś" go idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością informuję Cię, że na moim blogu masz do odebrania wyróżnienie "Let's Be Friends" !

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny notes, zdjęcie rozbrajające

    OdpowiedzUsuń
  25. piękno zawsze zawiera się w prostocie - trzeba tylko umieć je wydobyć - ty zrobiłaś to fenomenalnie !!!

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails