27 maja 2012

"relaks" dnia siódmego

Relaks, odprężenie, odpoczynek, – stan fizycznego i psychicznego odprężenia. Może być osiągany w procesie relaksacji. (z wikipedii)

I widzę ładną panią z błogostanem wypisanym na twarzy na łóżku do masażu obłożoną idealnie obłymi kamieniami, świeczki w tle i muzyka sącząca się z głośnika..

Ostatnio żyję w ciągłym pośpiechu, napięciu i stresie. Pisząc poprzedni post, uświadomiłam sobie, że relaksuję się jedynie przy wstawianiu postów na bloga, robieniu zdjęć i ich obróbce oraz gdy karmię najmłodszą (bynajmniej nie z talerza ;) ). Praca w ogródku wg powyższej definicji nie zalicza się do relaksu, bo jest mocno męcząca fizycznie, aczkolwiek intelektualno/psychiczny reset przy łopacie lub kosiarce też robi mi nadzwyczaj dobrze.

Posty na bloga piszę na lapku zwykle wieczorem, zdjęcia robię ostatnio w większości telefonem, obrabiam instagramem. Telefon mam zawsze przy sobie, więc niezależnie gdzie jestem i co robię kradnę kilka minut na pstrykanie i relaksowanie się przy obróbkach. Dzięki Steve`owi J. za jego cudowny wynalazek a Markowi Z. za FB, bo bym o tym wyzwaniu Uli nie miała szansy się dowiedzieć pewnie, a jakbym się przypadkiem dowiedziała to bym nie miała kiedy wziąć udziału... 


A teraz piszę wszystkim dobranoc i idę się wyspać, bo jutro temat "jak się dziś czujesz"! Chciałabym by było bardziej pozytywnie niż dzisiaj... papa

1 komentarz:

  1. rozumiem doskonale te rozterki... niestety.. mam nadzieję że życzenie o innym samopoczuciu z rana sie spełniło!

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails