8 grudnia 2011

odkurzam...!!!

...mój zakurzony blog :D 
Ale mnie długo tu nie było! Ale czas się zmobilizować do działania, brakuje mi tego dłubania, wycinania i klejenia. I brakuje mi czasu przede wszystkim. Przez te ponad pół roku co prawda nie próżnowałam, dużo deKUPAżowałam (dosłownie) dzięki mojej nowej eightówce- Mai, która w przyszłym tygodniu będzie miała już 6 miesięcy...

Ale do rzeczy, udało mi się w zeszłym tygodniu zrobić pierwszy po przerwie album. Jesień tego roku była cudowna, a spacery uwiecznione na zdjęciach trzeba było jakoś zamknąć w albumie. I tak zrobiłam swój pierwszy album wypełniony zdjęciami...












7 komentarzy:

  1. Witaj, witaj w blogowym świecie :). Bardzo się cieszę, że wróciłaś, nam tez Ciebie i Twoich prac brakowało. Album cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. mój Janek tez w przyszłym tygodniu ( w sumie to w weekend) skończy 6 miesięcy :) czasu rzeczywiście mało żeby się wyżyć artystycznie ale dzieci podrosną i się trochę nadrobi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu Asiu! Wczoraj się zastanawiałam kiedy odkurzysz i proszę :D
    Album piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, klimatyczny album. Machamy Mai łapką z moim 5 miesięczniakiem... i skąd ja znam ten ciągły niedoczas...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czekałam na nowości, cieszę się że znowu jesteś :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uściski Eight.Wspaniale,że wróciłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia, wreszcie odkurzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails