16 września 2010

wakacje 2009

Jak widać nie jestem na bieżąco z wakacjami ;) W zeszłym roku ich ledwo "liznęłam", w tym roku nie licząc weekendowego wypadu w góry wakacji jeszcze nie miałam i się nie zanosi :(((
Na pamiątkę tych zeszłorocznych i właściwie nie naszych tylko dziadkowo-Oldziowych powstał ponad miesiąc temu ten album w jednym z moich ulubionych podłużnych formatów. Album jeszcze do wczoraj dopieszczałam więc nadal jeszcze nie trafił do jubilata z 8.08 (osiem!) czyli mojego taty.


10 komentarzy:

  1. stara, przede wszystkim gratuluję świetnych fotografii, dojrzałego oka, bo to nie są zwykłe wakacyjne pstryki! sama sobie podnosisz poprzeczkę z każdym kolejnym postem, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem co Ci, kochana napisać, bo cokolwiek napiszę , to będzie i tak za mało, żeby wyrazić moje uznanie dla Twojego dzieła.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, dopracowane w każdym, najmniejszym nawet szcególe.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pamiątka!
    super wnętrze...i te szczególiki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mój ulubiony albumowy format :)
    Będzie wspaniałym prezentem.o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo jest ten album!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są i zdjęcia i ich kompozycje z ich wykorzystaniem! Album świetny, i bardzo wakacyjny w klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, boski jest!
    Taki Twój, pełen oddechu...
    Bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten albumik. Aż mnie zainspirował, by się pobawić takim małym formatem.

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails