13 października 2015

Może odkurzę..?

Daawno mnie tu nie było i nawet teraz się zastanawiam co napisać po takim czasie :) Ciekawe czy ktoś tu jeszcze zagląda oprócz spamerów ;)

Ostatnio u mnie się sporo dzieje, a od czasu ostatniego wpisu zmieniło się tak wiele rzeczy :)

Bo np mamy nową kotę Luizjanę. Stan kotów na dzień dzisiejszy: 2 czarne sztuki rodzaju żeńskiego. Pasiasty ogon po lewej to kocur sąsiadów ;)


A w ogrodzie płot się zaczerwienił..


A w pracowni nowe sprzęty i nowe możliwości, więc i nowa marka powstała, moje najnowsze dziecko: LiLaLu Design
 LiLaLu Design

A na fejsie założyłam temu blogaskowi fanpage: https://www.facebook.com/AsiaEight O!

16 komentarzy:

  1. Ja sie tez od czasu do czasu zabieram za bloga. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Marysiu! Lubiłam Twoje wpisy na blogu zawsze!

      Usuń
  2. oczywiscie,ze ktos tu zagląda o!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to powodzenia z marka i pociechy z kolejnej kotowatej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak nie jak tak. Zaglądam i ja;)

    Super Asiu, że wróciłaś... na blogowe strony.

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam że mnie wieki na blogu nie było :) Zaglądają do Ciebie a i owszem. Kocumbry fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie zaglądam przyznaje się, ale wpisy na fb monitoruję :):) ciągle czasu brak na wszystko, ale spotkac to juz mogłybyśmy sie Kobitko :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma blogi też rzadko zaglądam, fb rządzi ;)) Kasia obowiązkowo! Bywasz w Brzegu jeszcze?

      Usuń
  7. Super spojrzeć na nowe aktywności :) Kadry oddające piękno jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. zaglądają, zaglądają i pozdrawiają :)

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails