8 sierpnia 2009

szybko, ciepło, rub-onsowo

Miał być cały album, a jest tylko jeden ekspresowo zrobiony eLOs. Mój pierwszy z ciepłym embossingiem (Aga, dzięki za suszarkę :D) i pierwszy z rub-onsami i jeden z niewielu jakie zrobiłam w formacie 30x30 cm. Dla taty na dzisiejsze urodziny (08.08)
Użyłam boskiego papieru Chocomint z kolekcji ILS, ćwieków Latarni Morskiej, rub-onsów Fancy Pants "Simplicity", wytłaczarki do napisów, stempelka ptaszkowego, folii bąbelkowej, tuszów pigmentowych, białego pudru do embossingu, moich gazetowych wstążeczek.



Właśnie zauważyłam, że na scrap.com.pl nowe cukierasy rozdają!

13 komentarzy:

  1. Świetnie to połączyłaś, te bąbelki pięknie rozświetliły ciemny papier :))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny scrap
    piekne zdjecia
    calosc siedzi jak ulal :)
    a te kokardki gaztoweee! (gdzei taki mozna upolowac?;)
    ah
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Eight!
    pomysł genialny!
    kartka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. pogorzelica :D
    byłam tam wielokrotnie :)

    scrap świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy można będzie nabyć drogą kupna te Twoje przecudne wstążeczki? (bo mam nadzieję, że będzie można ;)) Bossskie są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały!! A zdjęcia rewelka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, tak - wstążeczki cudnie zakupić by było !!!!

    Scrap wzruszający jest - i myślę, że Tata Twój długo się przed tym wzruszeniem nie bronił :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne.......właśnie takie Twoje prace lubię najbardziej....

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :). Bardzo klimatyczny i nie aż tak bardzo kobiecy (w końcu to prezent dla taty) :). Bardzo podoba mi się pomysł z bąbelkową folią! Świetny efekt nią wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  10. oh, asiu, piekny ten urodzinoy scrap, pelen wzruszen i czulosci!!!!

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts with Thumbnails